Musings from the ass end of the world

I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next." They stopped that when I started doing it to them at funerals.

fredag, desember 01, 2006

Fleskepupper og hengelår...

Hva er det som gjør at jeg ikke klarer å slutte å snik-kikke i folks handlevogner?
Spesielt fete folks... og da mener jeg som i trailerdekk på tvillinghjul, ikke bare en bilring eller to som jeg sjøl har.
Er det bare for å få bekrefta at joda, det er en årsak til alt flesket? Har jeg en handlevognsfetish? Ble jeg påkjørt av en Michelinmann med handlevogn som barn? (Mammaaaaaaa.....?)

Kan da ikke bare være meg som har slike urovekkende tilbøyeligheter??? :-O

2 Kommentarer:

Blogger MillaVanilla sa ...

Hehehe, sniktitter selv jeg... Ja, ikke sniktitter engang: Jeg GLOR!

Hva mer... Jeg sniklytter til folks mobilsamtaler, samtaler på trikk eller buss, i det hele tatt er jeg en aktiv snikdeltaker i andre menneskers hverdag.

Gratis underholdning :-)

10:48 a.m.  
Blogger TwinkleNoze sa ...

Hi hi, litt moro skal man jo unne seg i hverdagen ;-)

Morsomste jeg vet er å høre på fulle damer som krangler med typen sin ute på byen. DET er underholdning det!

8:02 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden