Musings from the ass end of the world

I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next." They stopped that when I started doing it to them at funerals.

mandag, september 11, 2006

Tell me why I don't like Mondays...

Nja... egentlig har jeg ikke så veldig mye imot mandager. Spesielt ikke når det første man ser da man kommer på jobb er dette. Det går mot varmere tider her, det merket jeg veldig godt i dag tidlig. Tok bare 5 minutter, fire faen og to helvete å kneppe igjen cabrioleten isteden for de sedvanlige fjorten.
Det pokkers vinyltaket er skyld i x antall avrevne negler (Og da mener jeg ved rota - AUU) såre knoker og mye tenners gnissel.

Men det får jeg vel tåle når jeg velger å kjøre toppløs til jobben om vintern ;-)

2 Kommentarer:

Blogger MillaVanilla sa ...

"Tok bare fire faen og to helvete" - hvilken heftig formulering :-)

...så lurer jeg veldig på hva du jobber med, men det kan jeg alltids spørre om i en mail.

Ha en fin fiiiin morgen, dag, kveld, natt...... Hehe!

Mmmmmmilla :-)

7:19 a.m.  
Blogger TwinkleNoze sa ...

Mmmmilla :-)

Her går det i grafisk og webdesign. I tide og utide. Oppad stolper og nedad trær. Eller hva det nå heter ;-)

Jeg er selvstendig næringsdrivende, hvilket betyr noen ganske så snodige krumspring hver gang jeg trenger å dele ut et spark bak. Har vært inne på tanken om å gå på yogakurs i det senere ;-)

En fiiiiiin natt, morgen, dag, kveld etc tilbake!

Klemmmmmmm, Twinkleballerina

8:42 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden