Musings from the ass end of the world

I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next." They stopped that when I started doing it to them at funerals.

søndag, september 10, 2006

‘Eagles may soar, but weasels don’t get sucked into jet engines’

Skammer meg i grunn over det faktum at jeg ikke har skrevet et eneste innlegg siden jeg oppretta bloggen min. Så her er en liten histore.

Datet en gang type som jeg I utgangspunktet hadde veldig mye til felles med... Krisa kom før jeg innså at det var kun fordi han jatta med meg.

Begynnelsen til slutten var for å være ærlig, sex.

Han minnet meg om Eddie the Eagle. Overivrig på avsatsen, for så å skli over hoppet, lande på kulen, og ramle i unnarennet.

Gang på gang.

All verdens trening hjalp ikke, han hadde rett og slett ikke talent for sex. Så fikk han da tilnavnet Kugelspringer, dog kun i mitt eget sinn. Man er da ikke ondskapsfull må vite… ikke så veldig i alle fall ;-)

4 Kommentarer:

Blogger MillaVanilla sa ...

Morsomt at også du døper ymse menn i ditt hode...

Selv har jeg jo snøhattmannen, orgasmemannen, folungen, could go on and on :-)

7:21 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Hæ hæ hæ... kugelspringer...
Lurer på om vi har deita samme typen. Høres veldig kjent ut ;-)

10:09 a.m.  
Blogger TwinkleNoze sa ...

Mmmmmmilla ;-)

Hihi, jepp. Det siste innlegget mitt hadler om Langbein. Og jeg har maaaange på lager, hihi

8:44 a.m.  
Blogger TwinkleNoze sa ...

Anonymous:

Det håper jeg da virkelig! Skummelt å tenke på at det finnes flere av dem der ute ;-)

8:46 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden