Musings from the ass end of the world

I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next." They stopped that when I started doing it to them at funerals.

tirsdag, september 12, 2006

Homserom

Forleden dag da jeg var i spritsjappa for å fylle(!) opp hullene i vinkjellern min(les: garderobeskapet i garasjen) kom jeg over dette blinkskuddet. Unnskyld bildekvaliteten, men jeg lo så innmari da jeg tok bildet.Vet jo godt at de ikke akkurat mente at spriten deres har noe med homser å gjøre siden ordet gay også bl.a betyr glad, men jeg er genetisk disponert til å misforstå slikt med vilje. Modern har samme sans for humor så jeg skylder på henne ;-)

3 Kommentarer:

Blogger MillaVanilla sa ...

Hahahaha :-D Jeg hadde tenkt akkurat det samme, så da er vi to i samme koffert!

Mmmmmmmilla :-)

7:17 a.m.  
Blogger TwinkleNoze sa ...

Mmmmmmmilla, det forundrer meg ikke i det hele tatt! Hihihi, koffert ;-)

8:25 a.m.  
Blogger TwinkleNoze sa ...

Koselig at du fant meg igjen Nunzio :-)
Bare bra her down under. Sommern snart vet du.
Blir vel noen bilder av ymse somerlige aktiviteter her på bloggen etterhvert, så jeg kan erte på meg dere der heime på bjerget ;-)

8:31 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden